Kontakt z administratorem witryny

Witaj!
Dziękuję, ze wyrażasz chęć kontaktu z naszymi administratorami. Jeśli piszesz wiadomość odnośnie problemów technicznych to bardzo prosimy oprócz treści "mam problem" dopisać jeszcze, w miarę możliwości DOKŁADNIE, jaki to problem:
- czego dotyczy ten problem (proces rejestracji, publikowanie treści na forum, czytanie forum itd.);
- w jakich okolicznościach pojawia się problem: w którym miejscu w forum, po kliknięciu w coś, po wejściu w jakiś adres itd.;
- w jaki sposób ten problem wygląda: pojawia się nieoczekiwana treść, pojawia się inna strona, pojawia się błąd;
- jeśli pojawia się błąd to jaka jest treść tego błędu;
- WAŻNE: jakiej używasz przeglądarki. Różne przeglądarki w różny sposób wyświetlają zawartości stron, również naszego forum. Niekiedy wystarczy zainstalować inną przeglądarkę. Na przykład może występować problem z logowaniem w przeglądarce Opera - póki co nie ma na to sposobu (chociaż dawno ten problem nie wystąpił być może w przyszłości kiedyś znowu komuś się przytrafi) - wystarczy skorzystać z przeglądarki Chrome i takich problemów nie ma.
Pamiętaj, że nasi administratorzy potrzebują WSZYSTKICH TYCH INFORMACJI a nie tylko wybrane. Samo stwierdzenie że "jest problem" w niczym nie pomoże, ani nam, ani Tobie - po prostu nie będziemy wiedzieć co to za problem. Pamiętaj: aby Ci pomóc musimy znać WSZYSTKIE powyższe rzeczy, możliwie dokładnie opisane.

JAK WYKONAĆ PRINT-SCREEN
Jeśli problem jest na tyle złożony, że potrzebujesz wysłać do nas screeny ekranów (np. z błędami) to zapisuj je w formie plików graficznych, najlepiej w formacie JPG. Aby zrobić taki print-screen (w celu zapisania tego co widzisz aktualnie na ekranie):
  • Naciśnij na klawiaturze przycisk prt scr - znajdziesz go po prawej stronie u góry klawiatury. Na pełnowymiarowej klawiaturze komputera PC znajduje się on ponad strzałkami na samej górze;
  • Otwórz oprogramowanie do obróbki zdjęć lub innych plików graficznych (może być najprostszy Paint z Windows) i na klawiaturze naciśnij kombinację klawiszy CTRL + V (polecenie WKLEJ)
  • Jeśli jest tam coś czego nie chcesz nam pokazywać to masz teraz czas aby to wymazać korzystając z narzędzi tego programu. Najlepiej po prostu wytnij fragment z tego ekranu aby pozostało tylko to co chcesz nam przesłać;
  • Plik > zapisz jako / wyeksportuj. Wybierz jakiś folder na swoim dysku lokalnym i nadaj plikowi jakąś nazwę, np. obraz z błędem. WAŻNE: zwróć uwagę aby format pliku był JPG/JPEG. Jeśli jest inny to prawdopodobnie musisz w swoim programie wybrać z menu Plik > Wyeksportuj do (np. w programie Gimp) - tam powinna być możliwość wyboru rodzaju pliku JPG/JPEG. Zwróć uwagę na to aby przy nadawaniu nazwy pliku zmienić również rozszerzenie na .jpg. W innym przypadku mogą wystąpić problemy z otwieraniem takiego pliku w przyszłości.
  • Zrzuć program graficzny / zminimalizuj go. Otwórz Eksplorator Windows i znajdź plik graficzny jaki stworzyłeś przed chwilą, otwórz go. Obraz powinien się poprawnie otworzyć w domyślnej przeglądarce obrazów. Jeśli wystąpił jakiś błąd to wróć do programu graficznego i wykonaj powyższe czynności jeszcze raz, ze szczególnym zwróceniem uwagi na format pliku w czasie zapisywania.
  • Poprawnie wykonany print-screen i zapisany do pliku JPG, możesz do nas wysłać na adres: admin@jednosladem.pl
WAŻNE:
Pamiętaj aby w treści opisać szczegółowo problem - obowiązuje to co powyżej w pierwszym akapicie. Dodatkowo zaznacz w opisie w którym momencie pojawia się taki błąd jak przedstawiasz na print screen.
To wszystko. Taki e-mail możesz śmiało do nas wysłać. Jeśli będzie taka potrzeba to będziemy się z Tobą kontaktować w celu dopytania o jakieś szczegóły, ewentualnie poinformujemy na jakim etapie jesteśmy z rozwiązywaniem Twojego problemu.

Z GÓRY SERDECZNIE DZIĘKUJEMY ZA ZASTOSOWANIE SIĘ DO POWYŻSZEJ INSTRUKCJI!

Z wyrazami szacunku
Administratorzy Jednosladem.pl

Administrator

Wiadomość zostanie wysłana jako zwykły tekst bez znaczników HTML i BBCode. Twój adres e-mail zostanie ustawiony jako adres zwrotny tej wiadomości.