jednosladem.pl - forum

Forum wszystkich szanujących się użytkowników jednośladów
Teraz jest 22 lut 2018, o 05:12

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
PostNapisane: 9 kwi 2016, o 20:59 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 mar 2016, o 14:02
Posty: 252
Lokalizacja: Opole
Pojazd: Honda VFR 800 FI 1998
Wydarzenia do kalendarza dodaje administracja portalu. W celu poinformowania nas o imprezie, którą należy dodać do naszego kalendarza, należy:
1. Pobrać i wypełnić nasz formularz zgłoszeniowy:
Załącznik:
Nowe wydarzenie.xls

Nie zapomnij zapisać wpisanych zmian przed zamknięciem pliku!

2. Dołącz ten plik do odpowiedzi na ten post. Nie przyjmujemy załączników na maila, na PW itd. TYLKO W ODPOWIEDZI NA TEN POST. Jak napiszesz bzdurę - będziemy mieli na kogo zwalić ;)

3. Posty, które nie będą zawierały załącznika lub załącznik nie będzie prawidłowo wypełniony - będą ignorowane! (traktujmy się poważnie i nie marnujmy własnego czasu, to naprawdę prosty formularz).

4. Po opublikowaniu wydarzenia w naszym kalendarzu dostaniesz wiadomość na PW z potwierdzeniem od administratora, który je wprowadzi do systemu a Twój post zostanie odpowiednio oznaczony.

JAK PRAWIDŁOWO WYPEŁNIĆ PLIK
Do otworzenia pliku niezbędny jest MS Excel lub jakiś odpowiednik, np. Calc z pakietu Libre Office (bezpłatny odpowiednik MS Office, również do zastosowań komercyjnych)

Po otworzeniu pliku należy wypełnić wszystkie pola z zakładki Wymagane. Pola oznaczone czerwoną gwiazdką nie są wymagane i jeśli nie chcesz - nie wypełniaj ich. Co należy wpisywać - opis znajduje się zawsze obok komórki w którą należy wpisywać informacje. Zwracam szczególną uwagę na daty i godziny, które należy wpisywać DOKŁADNIE WEDŁUG WZORU - jest obok komórek.

Na zakładce Dodatkowe znajdziesz dodatkowe informacje, których nie musisz wypełniać ale ich wypełnienie spowoduje sprecyzowanie wydarzenia o takie rzeczy jak:
- koszty wstępu i poszczególnych atrakcji;
- strona internetowa lub profil imprezy na FB;
- dane kontaktowe, o ile należy się kontaktować z organizatorami

Jeśli nie ma w pliku pól na informacje, które chciałbyś dodatkowo dopisać - napisz o tym w opisie wydarzenia (duże białe pole na pierwszej zakładce, pod tytułem).

Administracja nie jest czepialska i nie będziemy czepiać się błędów ortograficznych, kropek, przecinków itp. Niemniej pamiętaj, że pola wymagane w pierwszej zakładce są wymagane do tego abyśmy mogli wpisać odpowiednie pozycje do systemu - system ich od nas wymaga więc musimy je mieć, nie przeskoczymy tego... Ponadto pamiętaj: nie będziemy poprawiać za Ciebie opisów, błędów ortograficznych itd. ponieważ to Ty jesteś autorem tego "anonsu" :P i nie czujemy się upoważnieni do jego zmiany w żadnym zakresie. To będzie na zasadzie "kopiuj - wklej". Przeczytaj więc swoją twórczość przed wysłaniem pliku do nas aby nie było zbędnych próśb o poprawę (szanujmy swój cenny czas) ;)

Jest możliwość dodawania grafiki do wydarzenia, np. plakat czy jakieś inne zdjęcie, które ściągnie uwagę potencjalnego chętnego - dołącz to jako kolejny załącznik w ilości TYLKO 1 szt! - opcja, nie wymagane ;)

Co do samego kalendarza, zawsze jest dostępny >>POD TYM ADRESEM<< - na stronie głównej portalu jest odnośnik w menu do niego.


Musisz być zalogowany aby móc przeglądać i pobierać pliki z załączników. Zarejestruj się o ile nie masz u nas konta lub się zaloguj.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL