jednosladem.pl - forum
http://jednosladem.pl/

Jak dodawać imprezę, której nie ma w kalendarium?
http://jednosladem.pl/viewtopic.php?f=27&t=4
Strona 1 z 1

Autor:  szymekdan [ 9 kwi 2016, o 20:59 ]
Tytuł:  Jak dodawać imprezę, której nie ma w kalendarium?

Wydarzenia do kalendarza dodaje administracja portalu. W celu poinformowania nas o imprezie, którą należy dodać do naszego kalendarza, należy:
1. Pobrać i wypełnić nasz formularz zgłoszeniowy:
Załącznik:
Nowe wydarzenie.xls

Nie zapomnij zapisać wpisanych zmian przed zamknięciem pliku!

2. Dołącz ten plik do odpowiedzi na ten post. Nie przyjmujemy załączników na maila, na PW itd. TYLKO W ODPOWIEDZI NA TEN POST. Jak napiszesz bzdurę - będziemy mieli na kogo zwalić ;)

3. Posty, które nie będą zawierały załącznika lub załącznik nie będzie prawidłowo wypełniony - będą ignorowane! (traktujmy się poważnie i nie marnujmy własnego czasu, to naprawdę prosty formularz).

4. Po opublikowaniu wydarzenia w naszym kalendarzu dostaniesz wiadomość na PW z potwierdzeniem od administratora, który je wprowadzi do systemu a Twój post zostanie odpowiednio oznaczony.

JAK PRAWIDŁOWO WYPEŁNIĆ PLIK
Do otworzenia pliku niezbędny jest MS Excel lub jakiś odpowiednik, np. Calc z pakietu Libre Office (bezpłatny odpowiednik MS Office, również do zastosowań komercyjnych)

Po otworzeniu pliku należy wypełnić wszystkie pola z zakładki Wymagane. Pola oznaczone czerwoną gwiazdką nie są wymagane i jeśli nie chcesz - nie wypełniaj ich. Co należy wpisywać - opis znajduje się zawsze obok komórki w którą należy wpisywać informacje. Zwracam szczególną uwagę na daty i godziny, które należy wpisywać DOKŁADNIE WEDŁUG WZORU - jest obok komórek.

Na zakładce Dodatkowe znajdziesz dodatkowe informacje, których nie musisz wypełniać ale ich wypełnienie spowoduje sprecyzowanie wydarzenia o takie rzeczy jak:
- koszty wstępu i poszczególnych atrakcji;
- strona internetowa lub profil imprezy na FB;
- dane kontaktowe, o ile należy się kontaktować z organizatorami

Jeśli nie ma w pliku pól na informacje, które chciałbyś dodatkowo dopisać - napisz o tym w opisie wydarzenia (duże białe pole na pierwszej zakładce, pod tytułem).

Administracja nie jest czepialska i nie będziemy czepiać się błędów ortograficznych, kropek, przecinków itp. Niemniej pamiętaj, że pola wymagane w pierwszej zakładce są wymagane do tego abyśmy mogli wpisać odpowiednie pozycje do systemu - system ich od nas wymaga więc musimy je mieć, nie przeskoczymy tego... Ponadto pamiętaj: nie będziemy poprawiać za Ciebie opisów, błędów ortograficznych itd. ponieważ to Ty jesteś autorem tego "anonsu" :P i nie czujemy się upoważnieni do jego zmiany w żadnym zakresie. To będzie na zasadzie "kopiuj - wklej". Przeczytaj więc swoją twórczość przed wysłaniem pliku do nas aby nie było zbędnych próśb o poprawę (szanujmy swój cenny czas) ;)

Jest możliwość dodawania grafiki do wydarzenia, np. plakat czy jakieś inne zdjęcie, które ściągnie uwagę potencjalnego chętnego - dołącz to jako kolejny załącznik w ilości TYLKO 1 szt! - opcja, nie wymagane ;)

Co do samego kalendarza, zawsze jest dostępny >>POD TYM ADRESEM<< - na stronie głównej portalu jest odnośnik w menu do niego.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/