Znaleziono 355 wyników

15 sierpnia 2020, 13:13

Dookoła Polski 2020

PODSUMOWANIE Było krócej niż planowałem. Ale z drugiej strony to była jazda po Polsce, czyli po swoim własnym podwórku. Takie przerwanie wyprawy było w tych naszych zasadach i każdy miał do tego prawo w każdym momencie. Zdecydowana część czasu to były podobne krajobrazy, podobne drogi. Różnice pomi...
15 sierpnia 2020, 13:12

Dookoła Polski 2020

Dzień 9 Na drugi dzień po niesamowitym śniadaniu ruszyliśmy dalej, w stronę jezior mazurskich. Jeszcze prowadził Infinity. W przeciwieństwie do mnie, on już tutaj był i znał kilka ciekawych miejsc. Trafiliśmy między innymi do muzeum ikon prawosławnych (53.2111003,23.3380678) - znakomite eksponaty z...
15 sierpnia 2020, 13:12

Dookoła Polski 2020

Dzień 8 To był ciekawy dzień! W hoteliku nic nas nie trzymało. W zasadzie plus tego hotelu był taki, że mieliśmy dach nad głową. A poza tym ciężko by doszukiwać się pozytywów. Dlatego z przyjemnością spakowaliśmy się, ja dopiłem drugą herbatkę i wciągnąłem resztki kiełbasy. Ruszyliśmy w stronę Podl...

Dookoła Polski 2020

Dzień 7 Początkowo miałem w planie dojechać z Bieszczad bezpośrednio gdzieś na Podlasie. Ale po pierwsze nigdzie się nam nie spieszyło, po drugie to byłby po prostu przejazd główną drogą z pominięciem wszystkiego co można by jednak zobaczyć. Postanowiliśmy to rozbić na dwa dni. Padło na Lublin lub ...

Dookoła Polski 2020

Dzień 6 Spało nam się na tyle dobrze, że postanowiliśmy zapytać właścicieli czy jest może możliwość spędzenia tam jeszcze jednej nocy. Mieliśmy co prawda w planie spędzić noc w Bieszczadzkiej Przystani Motocyklowej ale to po pierwsze góry (więc zimno w nocy pod namiotami!) a po drugie wcale nie tan...

Dookoła Polski 2020

Dzień 5 Ruszamy w stronę Bieszczad. Dla mnie to nowość. Od Krakowa na wschód mnie jeszcze nie było. Mogłem wyznaczyć trasę jedynie na podstawie tego co widziałem na mapie. A na mapie były całkiem malownicze drogi w pobliżu wyżyn i gór... na mapie, bo w rzeczywistości to były po prostu kolejne pola,...

Dookoła Polski 2020

Dzień 4 Od Hanysa ruszyliśmy w stronę Wisły. Pamiętam te okolice jako piękne krajobrazy z fajnymi, krętymi drogami. Na miejscu przywitały nas wszechobecne roboty drogowe, korki samochodów. Wisienką na torcie był totalnie rozkopany odcinek między zaporą w Wiśle Czarne a Wisłą Malinką, gdzie mieliśmy...

Dookoła Polski 2020

Dzień 3 Plan był ambitny. Jak się później okazało BARDZO ambitny. Przejechaliśmy bocznymi drogami z okolic Szklarskiej Poręby aż w okolice Racibora, do kolegi Hanysa , który zgodził się nas przenocować na swoim trawniku. Później okazało się, że trawnik zamienił się na przytulne poddasze garażowe al...

Dookoła Polski 2020

Dzień 2 Coś mi się zdaje, że niektórzy z nas mieli swój debiut jeśli chodzi o spanie pod namiotem. Zmarznięci i zziębnięci... słabo przygotowani jak na początek czerwca i ciągle jeszcze chłodne noce. A przecież tam gdzie dzisiaj jedziemy wcale nie jest cieplej. Wręcz przeciwnie: jedziemy w okolice ...
14 sierpnia 2020, 18:28
Forum: Propozycje wyjazdów
Temat: Polska 2020
Odpowiedzi: 3
Odsłony: 823

Polska 2020

Witam po dłuższej przerwie! Wycieczka już dawno za nami a materiały z wycieczki zalegają mi na dysku. W związku z tym, że mam w końcu kilka dni luzu to mogę się tym zająć. Niestety, pierwsze dni poszły się paść... dysk upadł tak nieszczęśliwie, że nie dało się z niego niczego odzyskać. Filmów będzie...