[900]BMW F900XR

Dział dla wszystkich, którzy rozglądają się za motocyklem do 1000cc ale więcej niż 500cc
Awatar użytkownika
szymekdan
Administrator
Administrator
Posts w temacie: 1
Posty: 364
Rejestracja: 30 marca 2016, 14:02
Motocykl: Triumph Tiger 1050 2011
Lokalizacja: Opole
Zodiak:
Kontakt:

[900]BMW F900XR

#665

Post autor: szymekdan » 09 lutego 2020, 18:37

BMW F900XR 1.jpg
BMW F900XR 2.jpg
motovoyager.net pisze:Oferta niemieckiego producenta premium może zainteresować, tak naprawdę, każdego motocyklistę, który szuka maszyny uniwersalnej – sprawdzającej się w jeździe po mieście, jaki i w dalekiej turystyce – wygodnej, dynamicznej i łatwej w prowadzeniu. Jednak jest mały haczyk – motocyklista ten nie powinien mieć chęci jazdy w terenie. Przeznaczeniem tego motocykla bowiem jest asfalt, o czym świadczą rozmiary opon: 120/70/17 i 180/55/17.

Producent mocno się przyłożył, aby zadbać o bezpieczeństwo kierowcy. W prowadzeniu motocykla wspomaga go bogata i nowoczesna elektronika, jak chociażby układ dynamicznej kontroli hamowania, który zapobiega blokowaniu, czy uślizgowi kół, ABS zakrętowy (za dopłatą) oraz różne inne systemy czuwające nad bezpieczeństwem kierowcy i pasażera wraz z systemem ESA (elektroniczne sterowanie zawieszenia). Ale elektronika F 900 XR to nie tylko systemy bezpieczeństwa, ale także możliwość scalenia motocykla, telefonu i kasku, dzięki czemu duży wyświetlacz TFT wspomoże nas w nawigacji, prowadzeniu rozmów telefonicznych, słuchaniu muzyki, czy informowaniu o stanie pojazdu i jego podzespołów.

Jeżeli nie interesuje nas jazda terenowa, a w planach mamy długie, szosowe podróże, także we dwoje, to ten model na pewno wart jest rozważenia. BMW proponuje też szeroką paletę akcesoriów, dzięki czemu dopasujemy motocykl do indywidualnych potrzeb i wymagań.

BMW F 900 XR dostępny jest również w wersji zblokowanej do warunków prawa jazdy kat. A2.
źródło: MOTOVOYAGER


Silnik
Konstrukcja Chłodzony wodą, 2-cylindrowy silnik czterosuwowy z czterema zaworami uruchamianymi przez dźwigienkę zaworową w każdym cylindrze, dwoma górnymi wałkami rozrządu i smarowaniem za pomocą suchej miski olejowej
Otwór x skok 86 mm x 77 mm
Pojemność skokowa 895 cm³
Moc znamionowa 77 kW (105 KM) przy 8500 obr./min
Moc znamionowa (A2) 70 kW (95 KM) przy 8000 obr./min
Wypos. dod. - redukcja mocy:
35 kW (48 KM) przy 6500 obr./min
Maks. moment obrotowy 92 Nm przy 6500 obr./min
Maks. moment obrotowy (A2) 88 Nm przy 6750 obr./min
Wypos. dod. - redukcja mocy:
66 Nm przy 4500 obr./min
Stosunek sprężania 13.1 :1
Wzbogacenie paliwa Wtrysk elektroniczny
Oczyszczenie spalin Regulowany katalizator trójdrożny, norma emisji spalin Euro 5
Moc układu jezdnego / zużycie
Prędkość maksymalna Powyżej 200 km/h
Prędkość maksymalna (A2) powyżej 200 km/h
Wypos. dod. - redukcja mocy 170 km/h
Zużycie na 100 km zgodnie z WMTC 4.2 l
Emisja CO2 zgodnie z WMTC 99 g/km
Rodzaj paliwa Benzyna bezołowiowa, minimalna badawcza liczba oktanowa 95 (RON)
Rodzaj paliwa (A2) Benzyna bezołowiowa, minimalna badawcza liczba oktanowa 91 (RON)
Instalacja elektryczna
Alternator Alternator z magnesami trwałymi 416 W (moc nominalna)
Akumulator 12 V / 12 Ah, nie wymaga serwisowania

źródło: BMW
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ