[790] KTM 790 Adventure

Dział dla wszystkich, którzy rozglądają się za motocyklem do 1000cc ale więcej niż 500cc
Awatar użytkownika
szymekdan
Administrator
Administrator
Posts w temacie: 1
Posty: 364
Rejestracja: 30 marca 2016, 14:02
Motocykl: Triumph Tiger 1050 2011
Lokalizacja: Opole
Zodiak:
Kontakt:

[790] KTM 790 Adventure

#669

Post autor: szymekdan » 09 lutego 2020, 19:57

ktm 1.jpg
ktm 2.jpg
ktm 3.jpg
motovoyager.net pisze:Adventure, to uterenowiona szosowa wersja 790-tki, która na rok 2020 została przygotowana przez KTM również w wersjach Adventure R oraz limitowanej Adventure R Rally. Jednak pierwsza z wymienionych wersji jest najtańsza i najbardziej turystyczna, dlatego też właśnie ją wybraliśmy do naszego zestawienia.

KTM zdecydował się na wyciągnięcie z dwucylindrowej rzędówki, jak najwięcej momentu obrotowego (88 Nm) kosztem mocy maksymalnej zmniejszonej do 94 KM, w stosunku do 105 KM, którymi dysponuje Duke 790, z którego pochodzi ten silnik.

Motocykl dysponuje 20 litrowym bakiem, który – w celu obniżenia środka ciężkości – opływa ramę i silnik. Konstruktorzy KTM gwarantują bezpieczeństwo takiego rozwiązania, do czego ma się przyczynić zastosowanie bardzo wytrzymałych materiałów i osłon. Wymieniona wyżej ilość paliwa gwarantuje duży zasięg, przy wykazywanym spalaniu na poziomie 4,19 l.

Adventure otrzymał nowoczesną elektronikę, dzięki której możemy dostosować motocykl do naszych potrzeb i umiejętności. Pomocne w tym celu będą 4 mapy silnika (STREET, RAIN, OFFROAD oraz RALLY) oraz 3 opcje reakcji na gaz (STREET, RALLY, OFFROAD).
Podobnie, jak w przypadku BMW, KTM również możemy zestroić z telefonem tak, aby wyświetlacz TFT mógł być używany do połączeń, odbioru SMS-ów, słuchania muzyki i nawigacji.
źródło: MOTOVOYAGER.NET

DANE TECHNICZNE:
SILNIK I PRZENIESIENIE NAPĘDU

Pojemność skokowa 799 cm³
Typ silnika 2-cylindrowy, 4-suwowy silnik rzędowy typu R2
Moc maksymalna 70 kW
Średnica cylindra x skok tłoka 88x65.7 mm
Rozruch Rozrusznik elektryczny
System chłodzenia Chłodzenie cieczą
Skrzynia biegów manualna, 6-biegowa
Wtórne przeniesienie napędu Łańcuch X-Ring 5/8 x 1/4″
Sprzęgło Załączane mechaniczne sprzęgło antyhoppingowe PASC™
System smarowania Układ smarowania z wymuszonym przepływem oleju z 2 pompami oleju

WYMIARY I WAGI
Waga na sucho 189 kg
Wysokość siodła 850 mm
Prześwit 233 mm

PODWOZIE
Typ ramy
Rama ze stali chromowo-molibdenowej wykorzystująca silnik jako element nośny, malowana proszkowo
Hamulec przedni 2x 4-tłokowy zacisk hamulca, montowany promieniowo
Hamulec tylni 2-tłokowy zacisk hamulca, pływający
Zawieszenie przód Amortyzator WP typu upside-down, Ø 43 mm
Zawieszenie tył Amortyzator typu monoshock WP
Skok zawieszenia przedniego 200 mm
Skok zawieszenia tylnego 200 mm
Średnica przedniej tarczy (lub bębna) 320 mm
Średnica tylnej tarczy (lub bębna) 260 mm
Kąt główki ramy 64.1 °

INNE DANE
Zużycie paliwa na 100km 4.19 l
Pojemność zbiornika paliwa 20 l

źródło: scigacz.pl
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



ODPOWIEDZ